Faragó Janka @ Írok neki

Adatvédelmi tájékoztatás

Az adataira a GDPR-irányelveknek megfelelően vigyázunk.
Levele elküldésével elfogadja adatvédelmi tájékoztatónkat.
Elfogadom
08.
02.
07:30
A pesti dzsungelben már 2200 forint egy gombóc fagyi

A pesti dzsungelben már 2200 forint egy gombóc fagyi

A fagylalt árának megszabásakor a cukrászdáknak évről-évre fel van adva a lecke. Idén a dráguló alapanyagárak és az üzletek magas fenntartási költségei miatt a szakértők 10-15 százalékos áremelésről beszélnek. Az Economx utánajárt, hogy Budapesten mégis mennyi az annyi.

Szerző(k): Faragó Janka
07.
26.
07:30
Aki vett már be gyógyszert, bukta a vegánságot?

Aki vett már be gyógyszert, bukta a vegánságot?

A vegánság korában az állatkísérleteket kettős társadalmi megítélés övezi. Megjelent például egy narratíva, ami a létjogosultságukat is megkérdőjelezi. Babiczky Ákos neurológus tett rendet az állatkísérleteket övező tévhitek és hiedelmek világában.

Szerző(k): Faragó Janka
07.
23.
07:36
Schubauer Krisztina: Nagy kihívás elé állítja a KKV-kat az ESG-törvény

Schubauer Krisztina: Nagy kihívás elé állítja a KKV-kat az ESG-törvény

A kormány már döntött, a vállalatoknak alkalmazkodnia kell a fenttarthatósági követelményekhez. A kérdés csak az, hogy hogyan? Erről beszélgetünk az Economx új videós podcastjában.

Szerző(k): Faragó Janka
07.
19.
07:30
De Coll Ágnes: minden szexmunkás mögött ott áll egy strici

De Coll Ágnes: minden szexmunkás mögött ott áll egy strici

Az emberkereskedelem globálisan a harmadik leggyorsabban növekvő bűnözői iparág, ami közel 50 millió embert érint világszerte. De Coll Ágnes, a téma szakértője az áldozatoknak állított csapdákról, a kizsákmányolási módszerek sokszínűségéről és a várható tendenciákról beszélt az Economx videocast legújabb adásában.

Szerző(k): Faragó Janka
07.
12.
07:30
Eladósítjuk magunkat, közben felesleges dolgokra költjük a pénzt

Eladósítjuk magunkat, közben felesleges dolgokra költjük a pénzt

A magyarok előszeretettel fogalmaznak meg pénzügyi célokat is újévkor. Azt, hogy azóta mire és mennyit pazaroltunk, Csatos Erika, az Álomjövő Tanácsadó Iroda pénzügyi mentora tárta elénk az Economx videocast legújabb részében.

Szerző(k): Faragó Janka
07.
09.
07:30
Mentális problémák tömkelege gyötri a Z generációt

Mentális problémák tömkelege gyötri a Z generációt

Az úgynevezett "zoomerek" naponta átlagosan 4 és fél órát töltenek a mobiltelefonjuk képernyője fölé görnyedve, ebből adódóan körükben 89 százalékkal nagyobb a mentális betegségek aránya, mint a régió többi lakosának körében – derült ki egy kutatásból. Az Economx podcastjában Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary médiavezetője arról is beszélt, hogy milyen előítéleteknek mond ellent a Z generáció.

Szerző(k): Faragó Janka
07.
05.
07:31
Ezért lehetett „nullás” Azahriah Puskás-sorozata. Hová tűnt a pénz?

Ezért lehetett „nullás” Azahriah Puskás-sorozata. Hová tűnt a pénz?

Rúzsa Magdi, Majka, Curtis és a legújabb csillag, Azahriah. Ők azok a magyar előadók, akik képesek csillagászati összegeket is bezsebelni egy-egy nagyobb fellépéssel. Arról, hogy vajon mi igaz a több száz milliós bevételekből, Tabár Zoltánt, a KoncertBooking ügyvezető igazgatóját kérdeztük az Economx videocast legújabb részében.

Szerző(k): Faragó Janka
07.
02.
07:40
Áldatlan állapotok a patikákban, pultosok lettek a gyógyszerészek

Áldatlan állapotok a patikákban, pultosok lettek a gyógyszerészek

Kritikus szintre jutott a munkaerőhiány a hazai gyógyszerész szakmában, ami azt jelenti, hogy hónapok óta nincs minden patikában szakember. Az áldatlan állapotokról Csupor Dezső gyógyszerészt kérdeztük.

Szerző(k): Faragó Janka
06.
28.
07:30
Ennyibe kerül egy lombik-élet

Ennyibe kerül egy lombik-élet

Magyarországon 300 000 meddő pár él, ám hála a mai orvostudománynak, jó néhány ilyen esetben is megtörténhet a kívánt gyermekáldás. Vörös Anna szülész-nőgyógyász, termékenységi specialista az Economx podcast legújabb adásában a lombikkezelések aktuális költségeiről beszélt.

Szerző(k): Faragó Janka
06.
25.
07:30
Szabó András Csuti: Nem a sok követő a lényeg, hanem a reklám helye

Szabó András Csuti: Nem a sok követő a lényeg, hanem a reklám helye

Kinek a hibája, ha lecsap az influenszerre a GVH? Kik és hogyan jutottak a 2024-es Forbes lista élére? Jó reklám volt-e Budapestnek az „operás balhé” névre is keresztelt esemény? Szabó András Csuti, a Social Guru ügynökség tulajdonosa volt az Economx podcast legutóbbi vendége.

Szerző(k): Faragó Janka